Product innovatie, out-of-the-box:
Pro-Feel monitort continu de ontwikkelingen in de markt van het sociaal domein en Welzijn Nieuwe Stijl en stemt hierop nieuwe producten af en vertaalt deze naar een concreet en pragmatisch plan van aanpak. Door kennis & inzichten te delen in combinatie met heldere communicatie, bedenkt Pro-Feel unieke en ‘out-of-the-box oplossingen, die voor u renderen.
In een wereld waar vrijwel alle producten of diensten vaak meerdere aanbieders kennen, is het belangrijk dat deze zich goed onderscheiden voor een steeds kritische klant of consument. Dan is het zaak om op een relevante manier in het oog en in het hart van je klant of doelgroep te komen.

Unieke oplossingen
De Participatiewaaier ‘zoomt’ samen met het project ‘Ondernemen in het sociaal domein’ in op ’t heft in eigen hand nemen. Zodat professionals meer gaan werken vanuit eigen kracht en inzetten op eigen regie voor burgers vanuit een gelijkwaardige relatie. Juist het anders organiseren vanuit partnerschap maar ook resultaten meten en dit in geld uitdrukken is essentieel en nieuw. Maar ook expertise delen, onderscheiden vanuit deskundigheid en specialisme, het financiële plaatje op orde hebben en ondernemerschap tonen.

Juist door dit anders te organiseren ontstaat er vanzelf een mooie win-win, de WOW-factor en 100% blije mensen.